torsdag 24 februari 2011

Att vänta på besked...

Sitter och dricker lite kaffe nu på morgonen. Julian har ätit en stor portion gröt och sover nu middag. När han vaknar ska det badas och sen får han leka medan jag gör mig i ordning.
Vi väntar besked om vi får hämta hem vår älskade Sophie som legat på sjukhus de senaste dagarna.
Om hon inte får komma hem åker vi och hälsar på istället. Sophie mår mycket bättre nu så hon får nog komma hem men det finns en risk att hon får stanna en natt till för säkerhets skull.
Samtidigt som vi saknar vår älskade mamma/sambo här hemma så måste jag säga att jag är väldigt stolt över hur bra det går med lilleman. Man kommer snabbt in i rutinerna med honom och han samarbetar verkligen här hemma.
Fast mest av allt vill vi ju s¨klart ha Sophie här hemma hos oss. Nu ska jag städa lite så det ser fint ut när älskling kommer hem.
Saknar men har det bra... Mys med tv och nalle i sängen vid 7:00 i morse(Ja det fuskas med tv på morgonen) När katten är ur huset?     :-)

6 kommentarer:

  1. Så mysig bild!! Ni är för goa! <3 Kram

    SvaraRadera
  2. Min goe påg, så skönt att Sophie mår bättre, hoppas, hoppas att hon kommer hem idag. Vilken härlig bild på er två, pussa Julian massor från mig o krama Sophie o hälsa så gott från oss.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  3. Du är en pärla! Min stora beundran till dig som är en sån fantastisk pappa och make/sambo. Hoppas ni får hem er kära Sophie idag och att hon får må bra.
    Kram/E

    SvaraRadera
  4. Ni gör rätt i att ha de så skönt ni bara kan, göra de bästa av situationen. Du är verkligen ett fantastiskt stöd, och verkar vara en jätte go pappa!

    SvaraRadera
  5. Hej
    "Fuska" du med tv:n. Det gör du alldeles rätt i. Mys o ha det gôtt.
    Snart kan ni ta med popcorn och ostbågar godis och saft till sängen oxå ;)
    Men det är kanske inte så bra för Julians diet ;)
    Fast snart så..ler

    Hâjj från mâjj

    SvaraRadera
  6. Hoppas er mamma fru får komma hem nu.
    styrkekram

    SvaraRadera