söndag 30 januari 2011

På G...

Nu har man fjärilar i magen... De e förunderligt att man på bara några minuter kan gå från en sinnesstämmning till en annan...
Middagen hos mina svärföräldrar var väldans god. Fick mig lite vin till livs och kunde snegla en del på handbollen också. (Synd att Sverige inte tog brons)
Nu sitter vi hemma och lilleman leker i det nya supersmarta babygymmet med sarg så han kan sitta upp och leka. Det finns bara ett minus, det låter som att han lägger små fisar när han flyttar på sig, jepps pyjamastyg och babygym blir fisljud.. hehe.
Eller som när man ligger på skinnsoffa o de e varmt o man ska skifta läge. haha!
I vilket fall så är han överförtjust i det (Tack Linus & Fanny)
Nu ska jag koppla av lite och samla tankarna inför morgondagen.. Puss på er
/R

3 kommentarer:

  1. Min älskade underbara vän, detta fixar ni tillsammans. Du är min bäste vän och jag kommer alltid stå vid din sida. Du är stark, sophie är stark ni kommer klara detta. Du är super!! Ta hand om er kramar din vän /Linus
    Ps. Underbar blogg

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för er!

    SvaraRadera
  3. Du e fin du malle balle!

    Ta hand om "Chopski" imorgon...
    Puss, älskar er.

    SvaraRadera