fredag 28 januari 2011

En dag till..kampen mot cancer är i full gång!

Stannade hemma med Julian idag när Sophie åkte till sjukhuset.
Vi har busat lite, badat och nu sover min lille prins gott. När han vaknar ska jag köra till mormor Stina o lämna honom så att jag kan möta upp med älskling på sjukhuset. Villl vara vid hennes sida när det är dags för den fruktade mellannålspunktionen.. Sophie har varit så underbart stark hittils så jag tror hon seglar genom detta också. Ikväll styr vi kosan till Trelleborg och Julians farföräldrar där vi ska få god mat signerad pappa. (Får vi anta)  Ska bli skönt att koppla av inför tisdagens övningar. Usch... Man vill inte tänka på det men tankarna svävar dit alldeles för ofta. Tusen tack ni som skrivit till mig, era kommentarer värmer och ger ett leende på läpparna som lätt smittar av sig här hemma, ni är fantastiska!
                               Uppdaterar senare om dagens utmaningar. /R

6 kommentarer:

  1. Naaaaaweeee, fasters älskade finaste lille gullgosse med snedbena och allt. Nybadad? Hihi. Ses ikväll. xoxo

    SvaraRadera
  2. fina starka människor ! våra tankar är hos er. vi sitter här hemma och hejar på er. tillsammans är ni starka- som du skrev :)

    kramar maria och rasmus

    SvaraRadera
  3. Varme tanker fra oss i Ålesund. Vi føler med dere og tenker masse på dere. Stå på. Klem fra Monica og Erik

    SvaraRadera
  4. Hej Rasmus,

    känner mig bergsäker på att ni fixar det och
    är så jäkla glad att det är du som står vid min systers sida.

    /Marcus

    SvaraRadera
  5. Ni är en liten underbar familj, älskad av så MÅNGA! Din och Sophies bloggar ger oss möjligheten att stödja och vara delaktiga i Er kamp.

    Kramar/Ramak

    SvaraRadera
  6. Sukin vitamin!!! Tänker på Er massor och sänder styrkekramar i mängder.Du är en sån fin Kille Rasse som tar hand om din kära flickvän, tillsammans är Ni starka och kommer ta Er igenom detta. Måste också tillägga att jag blir så imponerad av Sophies styrka i ett så här tråkigt besked, VILKEN TJEJ!!! Stooooor Varm kram till Er lilla familj. ///Kacka

    SvaraRadera